.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیانیه استقلال پس از شکست در دربی

باشگاه استقلال: هواداران عزیز باشگاه استقلال بدون شک لحظات تلخی را پشت‌سر می‌گذارند. لحظاتی پر از سوال‌های تکراری... «چرا؟ چطور؟» پس از پشت‌سر گذاشتن چهار دربی شیرین، کسی باور نمی‌کرد که استقلال حتی در غیاب خسرو حیدری، آندو تیموریان، مجتبی جباری و ساموئل، این بازی برده را اینگونه به حریف واگذار کند. با همه این حرف‌ها، سوت پایان بازی به صدا در آمده و دیگر نمی‌شود چیزی را تغییر داد.

باید دلیل باخت را سر فرصت پیدا کرد... باید ضعف‌ها را شناخت. باید انصاف را مدنظر داشت. در نیمه دوم و قبل از دریافت گل‌های ناگهانی، حداقل 5 بار می‌توانستیم گل‌های بیشتری را بزنیم و نزدیم. مسئله برتری حریف نیست. ما به توپ و میدان احاطه داشتیم و از موقعیت‌های بی‌پایانی که در اختیارمان بود بهره نبردیم اما حریف این کار را کرد.

استقلال برتر بود و می‌توانست نتیجه‌ای تاریخی را خلق کند ما به قول آرش برهانی «دست‌کم‌ گرفتن حریف»، به قول امیرآبادی «بازی را تمام شده دانستن» به قول کیانوش «گل خوردن پس از گل نزدن» و هر دلیل دیگری که می‌توان متصور شد، نتیجه را به حریف تقدیم کرد.

سرت را بالا بگیر هوادار ... تیمی که دوستش داری، به حادثه‌ای باخت که در تاریخ رقم نخورده بود. ایرادی ندارد. ما همچنان در صدریم. ما همچنان منتظر بازی‌های بعدی هستیم. این بازی تمام شد. حالا باید به فکر بازی‌های حساس آینده باشیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 14 بهمن 1390
خا خیلی خوب
نا شناس 15 بهمن 1390
هواداران دیگر نمی شد با کمک داور بازی را برد چند بازی اخه تابلو میشه
نا شناس 15 بهمن 1390
استقلال يك تيم كاملا مردمي است ودر قلب همه مردم ايران قراردارد استقلال به پرسپوليس نباخت بلكه به بازيكنان باخت استقلال به غرورش باخت چون پرسپوليس رده چندمي جدول تيمي نبود كه استقلال بازي را واگذار كند استقلال به جاي دو گل بايد هشت گل مي زد ما به بازيكنان كم كار و بي تجربه مان باختيم نه به پرسپوليس چون پرسپوليس را در حد و اندازه خود نمي دانيم اميدوارم از اين بازي درس عبرت بگيرند
شهروند چابکسر 16 بهمن 1390
من هودار استقلال هستم و طبعا از این باخت ناراحتم اما از طرف دیگر این باخت به نفع فوتبال ملی ایران تمام شد پرسپولیس و استقلال دو تیم سرنوشت ساز و محبوب در فوتبال ایران و در واقع موتور متحرکه ان محسوب میشوند وافول هر کدام به فوتبال ملی ضربه میزند بهرحال پرسپولیس پس از 8 سال موفق به شکست تیم استقلال شد با این برد شیرین پرسپولیس از بحران خارج شده و این تیم محبوب و پر طرفدار به روزهای اوج خود باز خواهد گشت بعنوان هوادار ملوان و استقلال این برد را به هواداران پرسپولیس تبریک میگویم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.012 seconds.